Wij doen ons uiterste best jouw tevreden te houden, maar soms slaan ook wij de plank wel eens mis. Sorry dat jij daar dan de dupe van bent en dat mag natuurlijk niet gebeuren!
Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag van 09:00 tot 17.00 uur bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@viper-bv.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Winkelwagen Je bestelling Je gegevens Betalen Verzenden Zoeken
Wie zijn wij Bedrijven Betalen Verzenden Klantenservice Contact
Over Ons Privacy Policy Algemene Voorwaarden Klantenservice Klachten Retouren & Ruilen VVV-cadeaubon Disclaimer
Gadgets & Trends Verlichtepot.nl Waarzo ? ...Meer linkpartners
Viper Handelsmaatschappij BV
Hopperzuigerstraat 49-51
1333 HM Almere
Tel: 036-5490369
Fax: 036-5372108
info@gadgetsentrends.nl